FAQ - odpovede na vaše otázky

Máte otázku? Odpoveď je možno tu:

 

Kedy mi balíček doručíte?

Pokiaľ je balíček (všetky jeho súčasti) na sklade, pripravíme vám ho ešte v deň objednávky a kuriérovi odovzdáme nasledujúci deň. Kuriér štandardne doručuje balíčky nasledujúci deň, alebo deň potom. Čiže u vás môže byť už o dva dni od objednania.
Aby sme sa nezamotali, tu je príklad: objednali ste si v pondelok, my v pondelok zabalíme, v utorok váš balík prevezme kuriér a ak nenastane nejaká výnimočná situácia, v stredu/štvrtok je balíček u vás. O každom z týchto krokov budete informovaní emailom. 
(Tento príklad platí pri platbe na dobierku. Pri platbe prevodom na účet odosielame balíček až po pripísaní platby na účet)

 

Môžem si balíček osobne vyzdvihnúť?

Štandardne osobný odber neponúkame, keďže nemáme kamennú predajňu, alebo sklad, kde by sme sa počas dňa pravidelne zdržiavali. Ak sa ale nachádzate v Bratislave a naozaj nemáte čas čakať na kuriéra, môžeme sa pokúsiť si osobný odber dohodnúť. Napíšte nám :)

Potrebujem balíček hneď, urgentne, ASAP, včera bolo neskoro...

Okej, okej... chápeme. Zachovajte pokoj a napíšte nám. Uvidíme, čo sa dá robiť, aby k vám balíček prišiel včas :)

 

Chcem personalizovaný balíček!

V poriadku. Naše balíčky sú balené v papierových krabiciach s vekom a previazané textilnou stuhou. Nie je tam nič napevno prilepené, balíček teda môžete pred odovzdaním pokojne otvoriť a dovnútra pridať čo len chcete :)
Pokiaľ ste si balíček vyskladali sami a objednali ste si darčekové balenie, máte možnosť vybrať si farbu stuhy a personalizovať oslovenie v sprievodnom liste.  Túto požiadavku je potrebné uviezť v poznámke pri objednávaní. 

Ak ste mali na mysli oveľa väčšiu personalizáciu a plánujete objednať naraz viac kusov, smelo nám o tom napíšte, dohodneme sa ;)

 

Odkiaľ sú tie veci v balíčkoch?

Snažíme sa do balíčkov hľadať lokálne, teda slovenské alebo české výrobky a produkty a podporiť tak našich šikovných spoluobčanov a naše HDP :) Občas sa nám ale stane, že nás nadchne aj nejaká zahraničná značka, takže medzi produktami nájdete aj anglické aj autrálske aj iné vecičky. Pozeráme samozrejme na ich kvalitu a spracovanie, aby vás alebo tých, ktorých obdarujete nesklamali. 

 

Môže byť sprievodný list aj v inom jazyku ako v slovenčine? 

Štandardne je sprievodný list písaný po slovensky. Ak by ste potrebovali, môžeme ho preložiť do angličtiny a keby ste veľmi chceli, tak aj do francúzštiny a taliančiny. Napíšte nám, vyriešime to spolu.   

 
 
Ak ste tu odpoveď na svoju otázku nenašli, napíšte nám sem: kontakt@vsetkopekne.sk